Sexbekymmer

Jag har försökt svara så gott jag kan på era frågor så jag ber om ursäkt på förhand om ni inte får ihop alla svar. Jag känner mej själv lite förvirrad men glad över att ni delar med er av tips och erfarenheter! :)

@Myzan87

Angående fingret där bak. Ta lite glidmedel och smek med fingertoppen utanför och lite runt om en liten stund, tills han slappnat av och sen tar du det lugnt när du för in toppen av fingret. Ta inte hela på en gång utan tryck lite mer för varje gång du försöker föra in det. Så tryck, släpp, tryck, släpp, och öka trycket för varje gång, så blir det inte obehagligt och han hinner slappna av och ser att det gör inte ont :)

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 702
Senast: LovingLife
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 831
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 862
Senast: monster1
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
6 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka