MissFideli
Trådstartare
Men det efterföljande ordet är ju underförstått. Så jag skulle nog säga att Lisuantos är fel, man sätter inte egennamn i plural. En Erik, flera Erikar typ.
Inget som går att ändra så det kan ni lämna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det efterföljande ordet är ju underförstått. Så jag skulle nog säga att Lisuantos är fel, man sätter inte egennamn i plural. En Erik, flera Erikar typ.
S* räknas inte, det är prefix för förbundet.Fast jag får
"S*British Dream's Eleven by Lisuanto's"
till 38 tecken så ' räknas kanske inte ändå? Om @MissFideli får det till 36?
Haha, nu är ni nyfnikna va?
En brunmönstrad och vit bicolour hane
En svartvit harlekin hane
En blåvit bicolor hane, möjligen mönstrad
Och en svartvit van hona
Ska se om jag kan få bild på honan huvudteckning imorgon, superhäftig!
Seven skötte sig så himla bra, det gick så väldigt fort så vi hann inte riktigt med varken hon eller jag. Första var lite jobbig att få ut, resten gick utan problem. Fina och mycket jämna vikter också, minsta 83 och största 93 gram.
Jag tänker detsamma, det blir ju lite mera korrekt språk med tex "Eleven by Lusianto".Ja, man kanske tänker mer så på katter, jag vet inte?
På häst brukar man ju ha antingen s om namnet är före eller utan s om det är efter.
T.ex. stuterinamn Gammelgården, då blir det aningen Gammelgårdens Brunte eller Brunte av Gammelgården, inte Brunte av Gammelgårdens!
Grattis Seven och @MissFideli ! Så fina de är, barna'
Det är egentligen bara födelsedagsbarn i Vad-gör-du-nu?-tråden på Senior som får födelsedagstårtor, men det går inte att låta bli när det är så många och söta ungar som kommit till världen.
Hurra för er alla!
Tycker jag inte. Helt rätt att säga ifrån!Och ja, jag är lite överkänslig just nu.
Problemet är ju att mitt stamnamn är Lisuanto's. Tar man bort 's så är det ju inte mitt stamnamn längre? Då faller hela grejen med att det är en unge född hos mig och jag kan istället skippa mitt stamnamn i namnet helt.
Så smart!Har följt tråden i smyg och hoppar in med namnförslag
Kan ni inte ta Elva och Tolva istället då så kan det bli flicknamn så kan pojkarna heta Eight, Nine och Ten
(Måste för övrigt säga att jag tycker att ditt stamnamn är ursnyggt! Förlåt för OT!)