MissFideli
Trådstartare
Nana, Saith, Nomwe, Pito, Tujuh är nog mina favoriter för tillfället. Hur man nu uttalar dessa?
Yeddi går bort, Saba likaså. För vanliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nana, Saith, Nomwe, Pito, Tujuh är nog mina favoriter för tillfället. Hur man nu uttalar dessa?
Nana uttalas med betoning på första a:et, typ 'NAna', och med starkt/mörkare a så det inte blir som namnet "Nanna" som har mycket kortare första a.
Jisses vad svårt det var att förklara . Men det går nog att få fram uttal på google translate, i alla fall för en del av språken
Som Naana typ?
Jag tog inte med de som bara såg ut som konstiga krumelurer
Måste bara få ihop det. Det får vara max 35 tecken och Eleven och Twelve blir 36
Alltså dom kommer heta S*British Dream's Eleven by Lisuanto's och det blir ett j*kla tecken för långt.
jag vill också se bilder ju..Jag tycker mig se lite lite bilder just nu...
Säg inget, men 140 gram fräsande kattunge är inte speciellt respektingivande
Ingen fara, jag ska hålla tyst
De är ju så söta när de ska vara tuffa
Jag tror jag dör den väldigt plågsamma sockerdöden. Herregud...HERREGUD alltså.....dom är ju bara sååå söta så jag seriöst hade....jag vet inte vad jag hade, är för översötad för att veta.......Vi är nu 3 dygn gamla och matte nästan hör oss växa! Fräsa har vi lärt oss också
Vi är nu 3 dygn gamla och matte nästan hör oss växa! Fräsa har vi lärt oss också
Är dom ovanligt välpälsade dina små gullepluttar?
När jag varit på utställning så tycker jag att de flesta Devons varit väldigt nakna