Seven-Pevens bebistråd

Ähum O_o:o
20160510_093620_zpssmpy2je2.jpg

Hona svartmönstrad och vit harlekin
Sladdade visst ut under natten
Jag undrade om jag mindes fel på bilden med kullen när jag såg någon mera med mycket vitt O_o:cautious: Men tydligen inte :D
Hon är ju nästan van färgad hon också! Men kul med en hona till! :up: Jätteduktiga och fina Seven :love::love::love: som är så diskret och duktig att matte inte ens märker en femte :angel::D

Senast ändrad:
Uppfödaren vill att jag ska behålla. Men nu när det bara blev en hona så får vi se. Hon har för mig en helt underbar färg, men hon ska ju ha utseendet också. Båda föräldrarna är ju i mina ögon riktigt snygga och pappa Frodo kompletterar Sevens brister och tvärt om, så teoretiskt blir det BIS-katter allihopa :angel: Dvs skitsnygga. Men det får vi se. Mönstrade hanen har urläcker päls, men jag har ingen möjlighet att hålla fertil hane.
Vilken tur då att det ploppade ut en till hona då :angel: Seven levererar! :cool:

Måste bara få ihop det. Det får vara max 35 tecken och Eleven och Twelve blir 36 :mad:
Alltså dom kommer heta S*British Dream's Eleven by Lisuanto's och det blir ett j*kla tecken för långt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka