Jamen då får jag väl bjuda dig på fika och kattungegos om några veckor då
Jaaaaaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen då får jag väl bjuda dig på fika och kattungegos om några veckor då
Jag undrade om jag mindes fel på bilden med kullen när jag såg någon mera med mycket vitt Men tydligen inteÄhum
Hona svartmönstrad och vit harlekin
Sladdade visst ut under natten
Jag kommer!!!Får börja sova med pyjamas då
Brunmönstrad säger man ofta om en svart med mönster, dom blir ju bruna. Men det riktiga sättet att säga det på är att han är svartmönstrad.
Du får jättegärna komma sen när dom är 3-4 v
Vilken tur då att det ploppade ut en till hona då Seven levererar!Uppfödaren vill att jag ska behålla. Men nu när det bara blev en hona så får vi se. Hon har för mig en helt underbar färg, men hon ska ju ha utseendet också. Båda föräldrarna är ju i mina ögon riktigt snygga och pappa Frodo kompletterar Sevens brister och tvärt om, så teoretiskt blir det BIS-katter allihopa Dvs skitsnygga. Men det får vi se. Mönstrade hanen har urläcker päls, men jag har ingen möjlighet att hålla fertil hane.
@MissFideli: Vad kommer katterinamnet att bli? Kommer det att vara uppfödarens eller en kombination av era båda namn (som jag har för mig att det var med Bonnies och Mallas kullar)?
Det kommer bli en kombination tror jag. Vill gärna ha med mitt, men det ger mig bara 5 bokstäver kvar till deras egna namn
Är det bestämt något namntema för kullen? *nej, jag försöker inte alls undvika att jobba och leta kattnamnsförslag istället *
Ja, jag tror det. Men det är en bokstav för mycket i en.
Eftersom Seven kallas Seven, så lutar det åt att dom kommer heta Eight, Nine, Ten, Eleven och Twelve. Men Eleven har en bokstav för mycket!! Så alla som vill och kan är välkomna att leka med de orden
Twelve blir väl också en bokstav för mycket?
Eftersom Seven kallas Seven, så lutar det åt att dom kommer heta Eight, Nine, Ten, Eleven och Twelve.
Skitbra namn! Jag tycker att Seven är så coolt. Klart fyndigt att fortsätta på samma tema.You like?