MissFideli
Trådstartare
Yay...jag hade rätt! Antal o något med svart. Ha!
O stort, stort grattis!
Ja, spot on! Jag bjuder på fika och kattungemys om några veckor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yay...jag hade rätt! Antal o något med svart. Ha!
O stort, stort grattis!
Ja, spot on! Jag bjuder på fika och kattungemys om några veckor
Sweet.
O lagom långt bort också.
Jasså? Bor du nära Täby?
Kolla honan
Van är skitcoolt! Och jag har alltid ett extra hjärta för blåvitt
Roligt att du fick sådan spridning på färg och teckning!
Nej!På en ras som inte får poäng på färg
Tänk om det varit en brittkull Nåja. Van är hur läckert som helst, och ännu mer med hennes huvud!! Du ska inte ha en liten fladdermus?
Nej!
Jag har missat något men varför har du gjort jättehoppet från britt till cornish, eller om det är devon, rex??
Aha, det är inte din kull alltså.Haha
Jag har alltid velat ha en devon. Bokade en år 2000 men Yoga kom emellan. Sen dess har britterna trillat in en efter en.
För 1,5 år sen skrev jag till några uppfödare och frågade lite av ren nyfikenhet, och den här uppfödaren erbjöd mig direkt att bli fodervärd. Fick vänta ett tag på en bra hona och sen kom Seven. Jag kommer dock inte bedriva nån egen avel på devon, utan britterna är fortfarande min ras.
Aha, det är inte din kull alltså.
Hon ser i alla fall superfin ut! Hoppas bebisarna också blir det.
Jag tror det är fem småsjuor där inne. Jag hade rätt när Malla och Bonnie fick sina kullar och jag har rätt den här gången också.
Kan du inte räkna eller?Ähum
Hona svartmönstrad och vit harlekin
Sladdade visst ut under natten
Kan du inte räkna eller?
Haha, du såg det PÅ BILD? KlantHahaha
Satt och tittade på en bild, och såg en ryggtavla jag inte kände igen Sprang och kollade, och jo. En till! Som kommit under natten. Inget kladd i lådan, ingenting. Seven har verkligen hållit efter! Och barnmorskan låg och sov 1 m därifrån
Haha, du såg det PÅ BILD? Klant
TUR att Seven har så bra koll!
Som uppfödare hade jag känt mig lite orolig om jag frågat Hur många blev det? och först fått svaret 4 och sedan 5 dagen därpåJa
Och ändå har jag ju fotat dom nu på morgonen och lagt ut bild på facebook. Och när jag tittar på den bilden nu, så är dom ju faktiskt 5
Känslan när man ser på bilden att nått inte stämmer