Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu kom vi ju ifrån trådämnet lite! Din häst ser bättre ut men det kan kanske bli en bättre överlinje. Sen kan det ju vara så att hon är skapad att se ut så här, vad vet jag. Om du nu har provat allt så är det väl inte mycket mer o göra. Hon kanske också kräver mer ridning för att bli snygg men hon mår ju bra ändå så länge hon får i sig allt hon behöver.
Lycka till!
*knapplån*
Jag tycker du har gjort ett bra jobb ET.
Vet hur svårt förra stallägaren hade att få upp sitt fullblod i vikt, han gick på fritillgång på hö och 4 kg korn/dag, 3kg hestekraft/dag samt 3 kg havre dag, hästen i sig var enorm och gick/går i löpträning samt start.
Kämpa på, jag är övertygad om att du kommer att klara det, ge inte upp bara och ta hjälp av kunnigt folk som kan och vill hjälpa dig!
Bifogar två bilder på min tant från 15 september tills december 06.
Jag tycker absolut att din häst ser mycket finare ut!
Ang. att inte rida så mycket på vintern så är det faktiskt ingen brott.. Man är inte en dålig människa/hästägare bara för att man bara orkar det nödvändiga i stallet vissa perioder. För första gången i mitt liv känner jag precis likadant. Har också hästarna hemma på gården, men jag orkar bara inte ta mig ut och fixa. Dessutom regnar det hela tiden, här är lera överallt och jag måste alltid lasta och köra iväg för att rida. Jag är less. Men jag ska flytta både mig själv och hästarna i slutet av januari och hoppas på en nytändning...
Hon ser mycket bättre ut, nu är det muskler som behövs.
Hon ser jätte fin ut på den mellersta bilden, hittade även en annan bild på henne på din profil där hon såg ännu finare ut
Sen vill jag bara ge dig ett litet tips ang ditt vinter depp...Hade själv en period i oktober & november då jag inte orkade något alls nästan. Red sällan, men så gjorde jag det otroliga upptäckten dom dagar jag inte orkade rida. Ta hästen på en promenad, super mysigt och super enkelt. (och nästan roligare än att rida spec när man känner att man bara inte orkar) Bara ta den direkt från hagen och gå ut och gå. Stärker ju även banden mellan dig och hästen. Inget sadlande och tränsande. Prova! Enklare kan det inte bli...om du orkar dvs!
Lycka till!
Förra sommaren [IMG]http://i23.p...mmaren, då jag tyckte hon hade mest hull här.