Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Hon är ju betydligt finare nu, visst skulle man önska lite mer överlinje men på en del är det ju svårt. Och för det behövs ju ffa träning. Förstår dig precis hur det känns, det är verkligen inte kul att rida nu. Jag har ändå lyxen att jobba natt så jag kan utnyttja dagsljuset. Men hinner jag inte med får hästen stå helt och hållet, tror inte det är bra att rida bara på helgerna och inte alls i veckorna. Bättre då att försöka göra ngt varannan-var tredje dag så det blir utspritt.
Man MÅSTE faktiskt inte rida varje dag om man inte vill. Du gör det som passar dig själv bäst. Jag rider ca 2-3 gånger i veckan på vintern och inte mår någon av mina hästar dåligt av det! Ibland har det blivit en hel vecka utan ridning till å med. Fast man får förstårs anpassa arbetet till hästens kondition!
Din häst ser jättefin ut tycker jag. Vad är det för stam på henne? Hur gammal är hon? Hur stor? Jag gillar fullblod, men just nu har jag inget.
Vad gäller ridningen så ska man rida när man känner för det, annars ger det ju ingenting. Du kommer säkert igång till våren igen.
och massa medeciner tänker jag inte ta. .
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=667453
Kom ni ihåg den här hemska tråden från i våras?
Vad omogen jag var , skäms verkligen av allt jag skrev i denna tråd.