O

_otursbarn_

Vilka ska mna välja?
Har ett par racing track (eller va dom nu heter?)... men gilalr dom inte.. är både fula och inte så bra tycker jag. så nu vill jag ha ett par andra . INte i läder utan i "plast".

Helst inte över 800 kr.. (jag är lite fattig just nu) :crazy:

Funderar på ett par eskadron eller ett par veredus:
pro-light.jpg

Vilka är bäst?

jag föredrar veredus framför eskadron, men det är för att min häst fick skav av eskadrons kanter. Båda är kvalitétsmässigt bra!

Jag har vanliga Veredus, vanliga Eskadron och E. med fårskinn. E. med fårskinn är snyggast, men man kan ju nästan aldrig använda dom... Jag använder för det mesta Veredus-skydden, dom känns bekvämare för hästen och går lite högre upp. E är dock 2 sek. snabbare att sätta på..

Ja, jar har ett par som jag köpte då jag fick min första häst, det är 10 år sen nu och dom hänger fortsatt med!

jag ska göra samma val jag... men Veredus är ju lite mer nyare o populärare märke..båda är ju snygga o hållbara.

så du får väll lotta eller låta priset avgöra?

Jag tycker att man ska ta E. om man har en häst med grövre ben och V. om man har en häst me smalare ben.

Har både V. och E. och V. sitter bättre på min nätta häst.

Annars tycker jag att de e bra båda.

Bra tråd! Står nämligen inför samma val själv. Var mest inne på Eskadron först, men ju mer jag tänker på det så känns Veredus mer rätt. De är riktigt snygga och verkar sitta bra! :)

Vilken färg ska man ha då? Jag vet inte om jag ska köpa svarta eller vita. Min häst är brun utan tecken, och jag har svart sadel/träns. Så svart är ju mer diskret och snyggt, eller om jag ska ta vitt för att pigga upp det hela lite. *beslutsångest*

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 170
Senast: Juli0a
·
Träning Det här med frivillighet i träning är ett intressant ämne om än knivigt! :D Till viss del tror jag ändå det inte går att komma ifrån...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: skiesabove
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 943
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 380
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka