Seniorfoder!

U

Unichorn

Hej allihop!

Undrar om det är någon som har tips på något bra foder för en liten dam på 11 år? Nu äter hon Pedigree senior, men det är så stora bitar för henne. Så gärna något med smååå bitar...

Tack på förhhand!!
:bump:

Sv: Seniorfoder!

Mina gamlingar åt Royal Canins Mini Mature. Ett foder för gamla hundar, med små bitar för små hundar. Men det funkar väl bra för större hundar också.

Sv: Seniorfoder!

Sen har väl Doggy ett foder med mindre bitar om du vill ha ett lite billigare foder. Prima tror jag det heter.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 799
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka