Senast tagna bilden XVI

20241205_122459.webp

Hur man får Ebrah att se pytteliten ut? Ställ henne bredvid brorsan, på en lite ojämn väg där han blir att stå liiiite högre upp och liiite närmare kameran :D
Visa bifogad fil 158431
Två timmars skogspromenad och nu är vi väldigt nöjda med dagen :)
Dom e ju så fina :love: Ingen hund jag skulle äga då jag inte tror jag e rätt ägare för den typen av hund men jag tänker ta mej friheten o njuta av att se dina bilder på dom o med lite tur kanske få träffa en Saluki i framtiden:heart

Dom e ju så fina :love: Ingen hund jag skulle äga då jag inte tror jag e rätt ägare för den typen av hund men jag tänker ta mej friheten o njuta av att se dina bilder på dom o med lite tur kanske få träffa en Saluki i framtiden:heart
Råkar du ha vägarna förbi Sthlm någon gång är du absolut välkommen att hänga med oss på en promenad eller så :D

469857421_10161216823188877_2453975790567923459_n.webp

Hon är inte stor "för att vara rottweiler", som ju går mot att vara större och större numera tyvärr, hon är kanske samma mankhöjd som spionen och 10 kg tyngre. Men benen och tassarna hennes är små och snärta i jämförelse med hans. De är så vackra båda två faktiskt! Hon med sin massa, sin rejäla kropp som skvallrar om fysisk styrka. Han med sin gänglighet på något vis, längre kropp och rejäla tassar, som skvallrar om fysisk uthållighet.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 800
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 019
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 038
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
138 380
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar