Senast tagna bilden XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Balkongen är spännande! Utanför går en populär gång- och cykelväg. Vi kommer nog få träna på att inte skälla ut passerande hundar :rofl: (tidigare har de varit tysta, men då har vi också bott högre upp)
20231029_195945.webp

Balkongen är spännande! Utanför går en populär gång- och cykelväg. Vi kommer nog få träna på att inte skälla ut passerande hundar :rofl: (tidigare har de varit tysta, men då har vi också bott högre upp)
Visa bifogad fil 130929
Mina fönster hade alltid en massa nosmärken när jag hade min storpudel 😂 Han hoppade upp på köksbordet, sängen och soffan som alla stod vid varsitt fönster

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: WildWilma
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
9 991
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 702
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 886

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka