Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina fönster hade alltid en massa nosmärken när jag hade min storpudel Han hoppade upp på köksbordet, sängen och soffan som alla stod vid varsitt fönsterBalkongen är spännande! Utanför går en populär gång- och cykelväg. Vi kommer nog få träna på att inte skälla ut passerande hundar (tidigare har de varit tysta, men då har vi också bott högre upp)
Visa bifogad fil 130929
Så stolt och vackerMycket nöjd Ebrah i nya lägenheten! Ännu mer nöjd lär hon bli senare i veckan när vi får en soffa på plats
Visa bifogad fil 130934
Känner igen det där! Har dock lovat sambon att tvätta bort det lite då och då, så att man åtminstone kan se ut genom fönstret.Mina fönster hade alltid en massa nosmärken när jag hade min storpudel Han hoppade upp på köksbordet, sängen och soffan som alla stod vid varsitt fönster
Det försökte jag i början, men det kom ju nya lika fort igenKänner igen det där! Har dock lovat sambon att tvätta bort det lite då och då, så att man åtminstone kan se ut genom fönstret.
Tyckte först det var en flughuva och tänkte - smart! För de tappas ju emellanåt. Men kanske orimligt med snön osvI dagens uppletande var det mer fart än nos och hjärna till en början Men till slut, så.
Visa bifogad fil 130972
Tyckte först det var en flughuva och tänkte - smart! För de tappas ju emellanåt. Men kanske orimligt med snön osv
Ja, det låter väl som en bra idéJag har mer än en gång funderat på att träna in grimmor, ena hästen är förjäklig på att klä av sig dem…