Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin bild!Denna värmen är hopplöst jobbig, tur han kan bada på eftermiddagarna så han klarar sig iallafall.
Visa bifogad fil 93846
Oooh! Vilken söt -trött-mammig- en !Efter några timmar på Summer Meet kan det hända att man blir lite trött och mammig
Visa bifogad fil 94773
Vi körde en blå Impala, Valkyria satt i baksätet medans vi cruisade och det var många som tog bilder på henne . Tyvärr uppförde sig en i sällskapet som ett riktigt slödder så jag valde att avbryta och åka hem tidigt.Oooh! Vilken söt -trött-mammig- en !
Vi var åskådare ikväll. Kanske såg er! Vad har ni för bil? Min man hade en gång i tiden en lila cheva... Han har kört många Power meet.... nu var jag och dottern där som simpelt fotfölk...
Då tror jag att vi såg er dottern och jag. Det var en Impala maken hade, så vi reagerade på bilen (fast er var finare ) OCH på hunden .Vi körde en blå Impala, Valkyria satt i baksätet medans vi cruisade och det var många som tog bilder på henne . Tyvärr uppförde sig en i sällskapet som ett riktigt slödder så jag valde att avbryta och åka hem tidigt.