Senast tagna bilden XIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snapchat-2005588186.webp

Oooh! Vilken söt -trött-mammig- en 😍!
Vi var åskådare ikväll. Kanske såg er! Vad har ni för bil? Min man hade en gång i tiden en lila cheva... Han har kört många Power meet.... nu var jag och dottern där som simpelt fotfölk...
Vi körde en blå Impala, Valkyria satt i baksätet medans vi cruisade och det var många som tog bilder på henne :love:. Tyvärr uppförde sig en i sällskapet som ett riktigt slödder så jag valde att avbryta och åka hem tidigt.

Vi körde en blå Impala, Valkyria satt i baksätet medans vi cruisade och det var många som tog bilder på henne :love:. Tyvärr uppförde sig en i sällskapet som ett riktigt slödder så jag valde att avbryta och åka hem tidigt.
Då tror jag att vi såg er dottern och jag. Det var en Impala maken hade, så vi reagerade på bilen (fast er var finare 😉) OCH på hunden 😍.
Tråkigt med sällskapet. Der förtar ju liksom det roliga, när det blir så...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 190
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 521
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga den här tråden i dagbok eller här, men testar och ser om någon kan hjälpa mig. Jag har inget liv...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 885
Senast: Araminta
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 026
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama