Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina hade inte sprungit. De hade ätit, ätit och ätit tills de sprack... (sedan hade Lily troligen rullat sig i allt)Visa bifogad fil 89806
YEY, bajs!!
Och min hade äcklat gått med höga tassar och förfärad blick över att bli smutsig Pudelgenerna gömmer sig inteMina hade inte sprungit. De hade ätit, ätit och ätit tills de sprack... (sedan hade Lily troligen rullat sig i allt)
Mina är helt galna i hästskit, så till den grad att det är hemskt att gå promenader i områden där det rör sig hästar för allt de gör är att leta hästskit och kasta sig efter det så fort de tror att det finns någon chans för dem att ta lite... Det blir KORT koppel och omvägar runt så mycket som möjligt av skiten. Har försökt skvallerträna på eländet men lyckas inteOch min hade äcklat gått med höga tassar och förfärad blick över att bli smutsig Pudelgenerna gömmer sig inte
Mina hade inte sprungit. De hade ätit, ätit och ätit tills de sprack... (sedan hade Lily troligen rullat sig i allt)
Alltså, hon börjar bli så vacker min lilla valp!
Börjar? BÖRJAR?! Det var det värsta jag har hört! Lyssna inte på matte, Lily. Du var vacker den dagen du föddes och du blir bara vackrare ju äldre du blir. Matte vet inte bättre för hon ser dig varenda dag helt enkelt.Alltså, hon börjar bli så vacker min lilla valp!
Hahaha! Hon var ju mest söt tidigare Klappvänlig är hon dock hela tidenBörjar? BÖRJAR?! Det var det värsta jag har hört! Lyssna inte på matte, Lily. Du var vacker den dagen du föddes och du blir bara vackrare ju äldre du blir. Matte vet inte bättre för hon ser dig varenda dag helt enkelt.
MVH/TisseTass Lilys #1 fan
Seriöst dock så är hon jättevacker och hennes päls ser så klappvänlig ut. Och jag verkar vara alldeles för många bukekatters/hundars #1 fan... Jag kan ha problem.
Du har nästan fått mig att vilja ge en med dina fina bilderAlltså, hon börjar bli så vacker min lilla valp!