Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt underbart väder hela helgen
Långpromenader med sambon och Ruben i vagnen
Han är dock inte helt förslappad än, reser sig upp då och då när han vill gå själv och lukta och sprätta
Visa bifogad fil 89348
Är Lilys polare lite smalare än vad hon är eller ser det bara så ut på bilderna? Och hur lyckas du lägga in fler bilder i ett inlägg? Tog mig en evighet innan jag lyckades klura ut hur man lägger in en...3... 2...1...
TJOHOO!
Hon med halsband är Lilys bästis, en månad äldre. Helt galna tillsammans
Lilys kompis är något smalare, men framförallt är de väldigt olika modell Lily är mer kompakt på alla sätt, och bredare över ryggen, kraftigare benstomme rakt igenom osv medans kompis är mer lång och mer sådär gänglig och unghundig som många tänker sig att hundar i den åldern är. Om man lägger handen över ryggarna på dem tex så kan man känna att Lily är rejält mycket bredare.Är Lilys polare lite smalare än vad hon är eller ser det bara så ut på bilderna? Och hur lyckas du lägga in fler bilder i ett inlägg? Tog mig en evighet innan jag lyckades klura ut hur man lägger in en...
Tyckte Lily såg lite kraftigare ut, men var inte säker. Tycker Lily är så himla fin, både i kroppen (även om hon är en liten tonåring) och uttrycket i ansiktet.Lilys kompis är något smalare, men framförallt är de väldigt olika modell Lily är mer kompakt på alla sätt, och bredare över ryggen, kraftigare benstomme rakt igenom osv medans kompis är mer lång och mer sådär gänglig och unghundig som många tänker sig att hundar i den åldern är. Om man lägger handen över ryggarna på dem tex så kan man känna att Lily är rejält mycket bredare.
Fler bilder får man in genom att först lägga upp dem på annan hemsida och sedan länka till dem. Laddar man upp direkt till buke går det bara med en bild i taget.
Jag brukar skämta om att Lily är som en liten bulldozer Hon är ju fortfarande feminin och så, men jämfört med många "vanliga västerländska" salukis så är hon väldigt rejäl i kroppen. Det är vanligt bland de med linjer från ursprungsländerna att de är just bredare och kraftfullare i kropparna. När de är vuxna så syns det sällan på bild, men är väldigt(!) tydligt när man väl klämmer och känner på dem.Tyckte Lily såg lite kraftigare ut, men var inte säker. Tycker Lily är så himla fin, både i kroppen (även om hon är en liten tonåring) och uttrycket i ansiktet.
Aha, det förklarar saken. Tack för svaret!