Min hund brukar också ligga ungefär så där, jag funderar på om det är för att stretcha vissa muskler kanske?Helmer är fortfarande trasig, man undrar ju om han ens har en ryggrad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hund brukar också ligga ungefär så där, jag funderar på om det är för att stretcha vissa muskler kanske?Helmer är fortfarande trasig, man undrar ju om han ens har en ryggrad?
Men duuuuuu så fina!!Inte jag som tagit, men som stolt mormor har jag tillåtelse att dela med mig.
Min Healeys lilla dotter:
Visa bifogad fil 69003
Vi har också funderat på det! Helmer ligger ofta skruvad i de konstigaste vinklar och sover SÅ gott, Stig ligger ofta platt på rygg.Min hund brukar också ligga ungefär så där, jag funderar på om det är för att stretcha vissa muskler kanske?
Här är också en med en ryggrad som knappt hör till denna värld. Och detta är inte det värsta hon brukar stå Hon både står och går som en kort karpryggig utställningsschäfer och jag förstår inte hur hon kan stå så för hon har jättekort rygg och är bred som en ladugårdsdörr. Så pass bred att fysioterapeuten sa att jag skulle hålla koll på frambenen för hon har så mycket luft mellan demVisa bifogad fil 69001
Helmer är fortfarande trasig, man undrar ju om han ens har en ryggrad?
Vilken söt pannfläck
Jag tror bara det är för att det är skönt. Ammo sover länge och djupt på rygg eller så som på bilden.Min hund brukar också ligga ungefär så där, jag funderar på om det är för att stretcha vissa muskler kanske?
Med sina meterlånga Dobermannben spretande åt alla håll?Jag tror bara det är för att det är skönt. Ammo sover länge och djupt på rygg eller så som på bilden.
Något i den stilenMed sina meterlånga Dobermannben spretande åt alla håll?
Vilken jäkla blick!Vi försöker jobba på kontoret mellan strömavbrotten.
Han är i blankett-branschen
Visa bifogad fil 69015
Ja? Blanketten är ju DÖD!Vilken jäkla blick!
Vi försöker jobba på kontoret mellan strömavbrotten.
Visa bifogad fil 69015
Så där får jag också lust att göra med alla blanketter man skall fylla i och skicka inVi försöker jobba på kontoret mellan strömavbrotten.
Visa bifogad fil 69001
Helmer är fortfarande trasig, man undrar ju om han ens har en ryggrad?