Senast tagna bilden XII

Inte jag som tagit, men som stolt mormor har jag tillåtelse att dela med mig. :love:

Min Healeys lilla dotter:

1620218554765.webp

Visa bifogad fil 69001
Helmer är fortfarande trasig, man undrar ju om han ens har en ryggrad?
Här är också en med en ryggrad som knappt hör till denna värld. Och detta är inte det värsta hon brukar stå :crazy: Hon både står och går som en kort karpryggig utställningsschäfer och jag förstår inte hur hon kan stå så för hon har jättekort rygg och är bred som en ladugårdsdörr. Så pass bred att fysioterapeuten sa att jag skulle hålla koll på frambenen för hon har så mycket luft mellan dem
0902B51C-9A81-4B93-9282-6A8951AEEC73.jpeg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 673
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
3 554
Senast: pepp
·
Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
98 99 100
Svar
1 984
· Visningar
136 693
Senast: Trott
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 974
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar