Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pärla är verkligen i behov av både bad och klippning
Visa bifogad fil 68954
Han är jättefin! Tycker också om att han ser ut att ha rejält käkparti, så vanligt annars med småhundar som är så väldigt tunna och snipiga.
Hon är nog ärligt talat den sötaste hunden jag någonsin har sett alla vi möter blir helt lyriska över henne och hon fick en vän som inte gillade hundar att skaffa hund haha. Mitt lilla dövsnöreMen så himla söt ändå! \o/
Tog precis den här bilden på Ebrah Hon hälsar på killen jag träffar och har på sig "snäll-öronen" för att bli klappad lite extra. Slutar han klappa, då lutar hon sig mot honom och stirrar på honom för att få mer.
Ping hälsar att Aysu har helt rätt inställning!Ösregn ute idag. Efter morgonrastningen krävde Aysu en filt och frukostflinga (jag äter alltid flingor och yoghurt till frukost, vi har som tradition att hundarna får varsin flinga då). Nu har hon rullat ihop sig så att bara nosen sticker ut
Ösregn ute idag. Efter morgonrastningen krävde Aysu en filt och frukostflinga (jag äter alltid flingor och yoghurt till frukost, vi har som tradition att hundarna får varsin flinga då). Nu har hon rullat ihop sig så att bara nosen sticker ut