Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AlltsÄ, de dÀr tvÄ mÄste ju fÄ vem som helst pÄ bra humörUt pÄ tur, aldrig sur!
AlltsÄ
Nu hade hon tur och den satt bara i pÀlsen, men den hade lika gÀrna kunnat sÀtta sig i tassarna eller vart som helst. Att folk inte har mer vett Àn att lÀmna sÄnt hÀr skit efter sig!
Det fastnade nÀr hon gick i vattnet lÀngs strandkanten, sÄ knappast speciellt svÄrt att fÄ tag i den igen. Tycker gott att folk kan lÄta bli att fiska om de inte bryr sig om att fÄ med sig sitt farliga skrÀp eller ens varna för att det tappats. Det Àr fullt med barn som springer och plaskar lÀngs strandkanterna hÀr.Fick hon det i pÀlsen nÀr hon badade? I sÄ fall tÀnker jag att det Àr ett drag som fastnat och gÄtt av. KÀnns inte som en fiskare lÀmnar drag i naturen med vilje...
Tur att det gick bra!
Det fastnade nÀr hon gick i vattnet lÀngs strandkanten, sÄ knappast speciellt svÄrt att fÄ tag i den igen. Tycker gott att folk kan lÄta bli att fiska om de inte bryr sig om att fÄ med sig sitt farliga skrÀp eller ens varna för att det tappats. Det Àr fullt med barn som springer och plaskar lÀngs strandkanterna hÀr.
PÄ lÄngpromenad 6/6
Sen tog vi fika hos svÀrmor och svÀrfar och sjÀlvklart mÄste bÄda vara i mitt knÀ
Söndagen var en riktig slapparmorgon
Tror min hund Effie blev sÄ imponerad av @Bapelsin fina hund och försöker se ut som en staffe
Visa bifogad fil 52211