Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I fredags efter jobbet gav vi oss ut på minivandring (kom hem lördag förmiddag) tillsammans med en vän. Det var otroligt fint, vädret var underbart, hundarna glada och jag älskar att vakna i tält.
Det var det! Tyvärr sover jag inte jättebra i sovsäck, är van vid att sova väldigt utspritt eller vad man ska säga, och att då ligga helt rak i en sovsäck blir... inte kul. Men när jag väl lyckades somna på rygg var det bra Kommer utan tvekan ge mig ut mååånga nätter den här sommaren.Det ser underbart ut!
Jag sover väldigt sällan i sovsäck stängd, utan har den öppen som ett täcke men med fötterna i botten för lite extra värme när det behövs.Det var det! Tyvärr sover jag inte jättebra i sovsäck, är van vid att sova väldigt utspritt eller vad man ska säga, och att då ligga helt rak i en sovsäck blir... inte kul. Men när jag väl lyckades somna på rygg var det bra Kommer utan tvekan ge mig ut mååånga nätter den här sommaren.
Jag sover väldigt sällan i sovsäck stängd, utan har den öppen som ett täcke men med fötterna i botten för lite extra värme när det behövs.
Visa bifogad fil 51843
Liten har blivit stor ❤
Stackars långnosVisa bifogad fil 51882
Lillmymlan tycker att 7,5 dl mat är aaaalldeles för lite till kvällsmat. Man känner sig som ett hjon i fattighuset.