Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...Och jag å andra sidan tackar för info! Dumma jag har aldrig ens tänkt tanken att rotvältor kan röra på sig. Och det där med slukhålKänna oss duktiga? Nej, självklart varnar vi i all välmening! Jag antar att det är information man inte har i ett sånt läge och informerar därför - för att kunna undvika det igen. Självklart kan vi inte spola tillbaka tiden, men när någon bemöter en upplysning om en möjlig fara med att "risken är liten" och förklaringar till varför så tolkar inte jag det som att man förstår hur farligt det faktiskt kan vara. Precis som att jag upplyste farorna med choklad för en hund för en kompis som ansåg att riskerna är överdrivna och "allt är farligt i för stor mängd". Inte för att själv verka duktig, utan för att han skulle slippa utsätta sin hund för onödiga risker. Precis som att jag vill att andra upplyser mig om jag gör nåt liknande för att jag inte har koll.
Du väljer givetvis själv vad du tar till dig och jag kan inte hindra dig från att fortsätta leka kring rotvältor om du nu vill göra det - men du behöver inte ge ursäkter till mig, för det är helt ointressant för min del. Det är upp till dig vad som är lämpliga/olämpliga risker för dina hundar, men så länge du försöker tala om för mig att en rotvälta är ofarlig kommer jag att hävda motsatsen.
Finns inget "dumt" med det, är nog få som kommer på det på egen hand. Jag vet det tack vare att jag fick lära mig det som barn, det är ju långt ifrån självklart för alla! Därför det är så viktigt att informera....Och jag å andra sidan tackar för info! Dumma jag har aldrig ens tänkt tanken att rotvältor kan röra på sig. Och det där med slukhål
Tänkte på denna
Visa bifogad fil 23585
@Gnist: Jag kan tänka mig att laikan hade en viss fördel