Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin hon ärTränade lite stå fint igår
Ska ansa till halsen lite och sen behövs inte mer än på sin höjd en snabb borstning av pälsen så är hon klar för morgondagens bravader i stimmig, hund och människospäckad miljö
Så fin hon är
Träffade på en igår - en hane, men han var väldigt stor/hög mot alla jag träffat på tidigare. Jag har dock bara träffat på tikar, så är det stor skillnad mellan hane och tik eller var just bara denna jag träffade ovanligt stor tro
Undra om det kan ha varit en sådan då, för jag reagerade på att jag tyckte den hade ovanligt långa benFör att hålla sig inom det godkända så får en fauve inte vara högre än 38 cm (upp till max 40 för extraordinärt excellenta exemplar), men det är ju inte småhundar och folk brukar bli förvånade över hur pass rejäla de faktiskt är.
Den större kusinen (griffon fauve) kan ju också misstas för att vara en fauve, för nästan det enda som skiljer utseendemässigt är att de är högbenta.
Undra om det kan ha varit en sådan då, för jag reagerade på att jag tyckte den hade ovanligt långa ben
Så bedårande sött!
Från skogspromenad med lillan.
Söt och vilket fint ljus i bilden
Från skogspromenad med lillan.
Han är så underbart sötIdag fick vi hjälp att ta höstfoton av en kompis till oss. Det här är inte den bästa höstbilden men jag älskar Frejs ansiktsuttryck Visa bifogad fil 20174
"Inga hundar i soffan!"”Inga hundar i soffan” men vem kan säga nej?
Visa bifogad fil 20299
Självklart har man hundar i soffan! Bästa myset ju”Inga hundar i soffan” men vem kan säga nej?
Visa bifogad fil 20299