machafuko
Trådstartare
Mer öron än hund!
Har sagt sen hon kom till mig att mottot här är Stora öron, stora ögon och stor krokodilkäft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer öron än hund!
Wow, vilken fin bild på Tinja!Min flock
Och alltså... Den där Tinja är ju rätt vacker
Tack, är riktigt nöjd med denWow, vilken fin bild på Tinja!
Haha tyckte först det såg ut som en grävling och tänkte, va i helvete sysslar @Red_Chili med som släpper hundarna på grävlingFull fart
Hahaha!Haha tyckte först det såg ut som en grävling och tänkte, va i helvete sysslar @Red_Chili med som släpper hundarna på grävling
Visst är den något speciellt att vakna till? Trots att jag vet att den slaskar bort direkt blir det lite "barn på julafton"-stämmning. Älskar att våran pälsiga lilla sörlänning är lika barnsligt förtjustÄven här kom första snön för säsongen och valpens första någonsin. Han var skeptisk tills han insåg att jag kunde göra snöbollar...
Jag hör till skaran som bor i norr men som blir upprörd över snö i oktober... Men barnen tjöt förtjust här, även om Olle, den vita hunden, gick in igen och hävdade bestämt att han kan hålla sig med morgonkissen i ett halvår eller så . Det är tur att vi vänjer oss, både hundar och jag. Det finns fördelar också, men inte i oktoberVisst är den något speciellt att vakna till? Trots att jag vet att den slaskar bort direkt blir det lite "barn på julafton"-stämmning. Älskar att våran pälsiga lilla sörlänning är lika barnsligt förtjust
Men HEJ! Ser ut att vara väldens gladaste lilla skruttDen mest fantastiska terriern! Tänk att en sådan liten hund kan rymma så mycket hjärta.
Men HEJ! Ser ut att vara väldens gladaste lilla skrutt