Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
A8CCDE28-B265-4964-818C-C89987E9D70D.webp

Alltså, Lofoten orsakade ungefär lika många bilder som jag tar på ett par månader på tre dagar :D Fast det visste jag ju sen innan.
Har brukat skämta om ifall Skrället har extremt låg eller extremt hög självbevarelsedrift mtp att han äter ALLT. Det lutar mer åt det förra efter den här turen, alla klippkanter var verkligen jättespännande och behövde definitivt utforskas :crazy:

@Sel Det blir definitivt fler gånger för oss, det var riktigt härligt! Men jag tror att hundarna ska få egna sovsäckar nu när det börjar bli kallare här. Hade ju en av hundarna i min sovsäck nu. Toppen för henne, men blev inte så bra för mig :laugh:

Nyplockad tant, som i sedvanlig ordning är hopplös att friställa snyggt :angel:

38734173_2344347372249382_3947256437457027072_n.jpg

Och due to tropikvärmen som huserat här sen i maj, inte i helt optimal kondition. Värmen tar ju mer på henne än på den yngre duracellfauven :D så jag har tagit det rätt lugnt med träning för henne över sommaren och nån katastrof är det ju inte :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
733
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
218
· Visningar
10 643
Senast: pepp
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar