Mina rävar
Vatten är till för att plaskas med enligt Tinja. Simma gör bara töntar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sött!
Tälta och vandra med hundar är rätt oslagbart! Hoppas du fick blodad tand. (Fast jag överväger på allvar att köpa en dubbelsovsäck till singeltältet....)Vi har varit ute och tältat. Hundarna sov som stockar och jag inte alls på grund av oro över att hundarna skulle frysa eller vara obekväma med att tälta. Hönsmamma? Ja,visst!
Känner igen hönsmamma-tänket, även om jag inte behöver oroa mig för just frysandetVi har varit ute och tältat. Hundarna sov som stockar och jag inte alls på grund av oro över att hundarna skulle frysa eller vara obekväma med att tälta. Hönsmamma? Ja,visst!
Alltså, så häftigt att se dom där två springa, till och med ”bara” på bild!Tidig långpromenad avklarad, långpromenad med spring i kommunens största rastgård. Jäklar vilket tempo de hade idag
Skulle du råka ha vägarna förbi Sthlm någon gång så finns alltid möjligheten att se det live ocksåAlltså, så häftigt att se dom där två springa, till och med ”bara” på bild!