Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste säga att han verkar så jäkla charmig, åtminstone när man ser honom på alla dina bilder (jag har lite svårt att acceptera ens för mig själv att en retriever skulle kunna vara charmig )Alltså Svansson, han kan verkligen konsten att se glad ut (och sur och ful men som bilderna låtsas vi inte om...)
Visa bifogad fil 15419
Åh men vad glad jag blir av att läsa detta Han är väldigt charmig för det mesta (men också rätt ouppfostrad ) och har väldigt mycket humor så han är rätt festlig att hänga med.Jag måste säga att han verkar så jäkla charmig, åtminstone när man ser honom på alla dina bilder (jag har lite svårt att acceptera ens för mig själv att en retriever skulle kunna vara charmig )
Falcor!Alltså Svansson, han kan verkligen konsten att se glad ut (och sur och ful men som bilderna låtsas vi inte om...)
Visa bifogad fil 15419
Jag måste säga att han verkar så jäkla charmig, åtminstone när man ser honom på alla dina bilder (jag har lite svårt att acceptera ens för mig själv att en retriever skulle kunna vara charmig )
Alltid!! Såhär i efterhand kanske jag borde döpt honom till detFalcor!
Jag hade jääättesvårt för att först acceptera att det nog är en retriever jag borde ha. Alltså, det tog ett tag för mig att smälta det.