Senast tagna bilden X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Livet med Taz :D

IMG_20180506_204111_951.webp

Tack för infon, jag ändrade igår en inställning för att snabba upp inlänkade bilder och det verkade fungera bra, men här verkar det som om något gått snett. Jag har nu återgått till den gamla inställningen. Möjligen provar jag att ändra igen längre fram.
Om sådana här eller andra fel uppstår får ni gärna skriva om det under forumet Bukefalos.

Förlåt @movi men :laugh: Din hunds anus var inte vad jag förväntade mig att se när jag öppnade tråden :D

Jo, det var lite "in your face"... :rofl::rofl::rofl:

Jag har fortfarande inte återhämtat mig från chocken av att öppna ett mail från min käre man och det första jag ser är en av hans kollegors bröstvårta... :cautious: Han vet inte hur man förminskar bilder kan jag säga... :meh: men visst, man ville inte se resten av kollegan heller :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: MML
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
214
· Visningar
10 415
Senast: pepp
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar