Men du har en helt ljuvlig gammeltik i varje fallBlir fullständig idiot på detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du har en helt ljuvlig gammeltik i varje fallBlir fullständig idiot på detta
Ja, hon är underbar. 2 kullar har hon fått med hela 11 valpar i varje med 20 överlevande. Bla har några valpar växt upp till 1 gk FM-hund och 2 arbetande narkotikahundar. Hon själv är en underbar blandning av stolt men lat dam som vet hur livet ska njutas och en krutburk när det behövsMen du har en helt ljuvlig gammeltik i varje fall
Genom google. Det har funkat klockrent på buke i flera år. Men ska fixa photobucket preciiis nu. El rekomenderar ni något annan?Var lägger du upp bilderna som du länkar till? Jag ser inte heller dina bilder, men det är BARA dina bilder jag inte ser
Genom google. Det har funkat klockrent på buke i flera år. Men ska fixa photobucket preciiis nu. El rekomenderar ni något annan?
Håller på att lägga in bilder i photobucket.Jag har använt photobucket utan problem, lägger även upp direkt i min blogg, på bilddagboken eller facebook (eller alltihop ) inte varit med om att det bråkat på något av ställena
SNÄLLA säg att bilderna syns nu annars går jag ut och lägger mig på landsvägen!!!
Tack.Åh, vilka fina hundar. Den lilla på första bilden - fantastisk. De andra också såklart men hur han flyger fram
@Voff
Tack.@Voff, vilka underbara bilder! Och vilka galna hundar du har
Hon är snygg ändå. Måste ju ha lite egen stil, signum...på sina bilder
Försökte fotografera porträttbilder på hundarna också, och blev genast påmind om varför det finns så få porträttbilder på Aysu. Såhär blev bilderna: