R
Raderad medlem 94602
Är lika dant både på dator och mobil. Jättekonstigt.Någon inställning i webbläsaren som blockar stor del av bilderna kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är lika dant både på dator och mobil. Jättekonstigt.Någon inställning i webbläsaren som blockar stor del av bilderna kanske?
Jag ser dina. Och alla andrasNu har jag rotat i datorns inställningar och fixat lite. Får se om det hjälper så att bilderna syns.
Lägger ut de sista bilderna från grusgropen igen. Hoppas det funkar
Sen var hundarna helt slut och fick ligga på laddning
Då hoppas jag att mina inte försvinner efter en stund som de gjort innanJag ser dina. Och alla andras
Jag kan fortfarande se bilderna i ett gammalt inlägg från dig när hundarna badar. Men dom från grusgropen ser jag inte (Alltså det gamla inlägget från grusgropen).Då hoppas jag att mina inte försvinner efter en stund som de gjort innan
Ah! Inte bara jag som har problem med facebook just nu alltså? Skönt.Kan bildglitcharna ha att göra med att facebook har problem?
Ah! Inte bara jag som har problem med facebook just nu alltså? Skönt.
Misstänker att något hänt i datorn mellan de två datumen så jag gjorde en återinställning.Jag kan fortfarande se bilderna i ett gammalt inlägg från dig när hundarna badar. Men dom från grusgropen ser jag inte (Alltså det gamla inlägget från grusgropen).
Jag har haft krångel med Fb i dag och ser att flera av mina vänner klagar på samma. Du är i gott sällskapAh! Inte bara jag som har problem med facebook just nu alltså? Skönt.
Jäklar vad snygg han är "valpen" @AraSlei
Otroligt nog kan jag ännu se dom. Förr brukade de försvinna för mig också efter en stund.@Voff ser inga av dina bilder nu...
Otroligt nog kan jag ännu se dom. Förr brukade de försvinna för mig också efter en stund.
Börjar fundera på om jag själv är ett nättroll...osynlig
Jo, sen jag återställde datorn ser jag dina bilder.Kan du inte byta uppladdningsställe då? typ photobucket?
Men du ser fortfarande inte t ex mina bilder?
Jo, sen jag återställde datorn ser jag dina bilder.
Jag får kika på photobucket. Det här är ju bara för trist!
Jag ser dom fortfarande!Otroligt nog kan jag ännu se dom. Förr brukade de försvinna för mig också efter en stund.
Börjar fundera på om jag själv är ett nättroll...osynlig