Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Pancakes Åh, vad roligt! Vad har den kompisen för kennel? Jag förstår inte hur man inte kan vilja ha en staffe efter att ha träffat dom. Bara åka på besök hos kompisen. haha.
Som i kjol. Fast Kjapp. ^^ Det är norska för "snabb". Och han ska ju bli agilityhund så. haha.
De är verkligen fina de där två killarna! Och duktiga såklartBen är nu 16 månader gammal och förra helgen var vi på hans första riktiga jakt. Fasanjakt! Han har tidigare bara stött hare och varit stadig på det, men skött sig så vansinnigt fint på träningar att jag var helt lugn när vi jagade oss igenom marken. Och när jakten var över var det tydligt att det inte finns någon anledning att tvivla på den här fantastiska lilla hunden Han stötte fågel fyra gånger och var 110% stadig i flog och skott, två fåglar sköts och den ena var en skammad tupp. En skadad fasan springer FORT, men den här fantastiska lilla hunden redde ut löpan helt självständigt och tog fast fasanen snabbt som attan. Jag är otroligt nöjd! (Vilket kanske framgår av den här långa utläggningen )
Visar upp sin fångst för husse/skytten
Men bestämmer sig för att matte nog ska ha den
I övrigt städar han upp småsaker och byter mot gos, min lilla hjälpreda!
Devil sköter sig som vanligt, trots iskallt vatten!
De är verkligen fina de där två killarna! Och duktiga såklart