Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Jag måste förstora upp den bilden, det är den bästa jag har på henne:love:

Det är ju alltid fruktansvärt, men det var skönt att det var så solklart, det fanns inga andra alternativ.

VIlken fin ansiktsteckning din dalmatiner har!

Tyvärr bara Iphone då kameran är utomlands med maken men igår kändes det verkligen som vår och William lade sig direkt och solade :love:

IMG_0829_zps86a8f007.jpg

Melvin han kunde inte slappna av så länge min väninna hade pannkakor kvar!

66991_10151385813903393_1480239021_n_zps1a2eb035.jpg

Men än har inte vintern släppt sitt grepp! Just denna bergsbit vid en trappa släpper inte sin is förrän i april ngn gång varje vår!

IMG_0828_zps253eccd8.jpg

Beklagar verkligen! Fantastiskt vacker hund.
Var det hon som bodde nu sista åren hos dina föräldrar eller var det den släthåriga? Mycket fint gjort att låta hunden bestämma tempo själv :)

Jag förstår hur du känner, både sorgen, tyngden och lättnaden.

Här kommer Ivan, min lilla gullebulle. Lite för söt för sitt eget bästa:

dsc_0263_5134a2359606ee6382312c3e.jpg

Här har det äntligen töat så pass att det går att valla på de stora fälten igen. Även om vi bara körde tot en timme uppdelat på tre hundar, så var de som gamla labbar när vi kom hem. Det är jobbigt att ta ansvar på stor yta! ;)

Vi hade med andra ord sällskap av två redigt trötta bröder i sängen på kvällen:love:

65509_10151430999728666_1488162254_n.jpg

486020_10151431000833666_1600052298_n.jpg

Beklagar verkligen! Fantastiskt vacker hund.
Var det hon som bodde nu sista åren hos dina föräldrar eller var det den släthåriga? Mycket fint gjort att låta hunden bestämma tempo själv :)

Precis, hon bodde där sedan julen 2011, så det blev lite mer än ett år. Det funkade väldigt bra där, hade hon inte blivit sjuk hade de nog kunnat få flera fina år tillsammans. Mina föräldrar uppskattade verkligen hennes sätt, Fortune gick aldrig iväg eller så, hon gick alltid lös och höll sig bredvid dem när de pysslade i trädgården och så. Varje morgon gick mamma och hon en lång runda, första hunden någonsin som mamma aldrig tog med sig ett koppel:love:

Så saknaden är ju mest där, jag har ju på något sätt redan vant mig vid att hon inte finns hos mig varje dag. Men jag ska hålla ögonen öppna på en okomplicerad hund till mina föräldrar, men det får ta sin tid. Men de har alltid haft hund och när jag pratade med mamma igår tyckte hon det varit tungt på morgonen, gå promenaden själv och inte göra sina morgonrutiner med Fortune, typ mata hönsen och ge hästarna äpplen tillsammans.

*kl*

Bilder från igår.

Först ett porträtt från när vi var ute på promenad :)
36996_1362481432.jpg

Sedan lite bilder från när vi var hos fysioterapeuten.
81963_1362479821.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 875
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
775
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat