Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Här är en bild från (går)dagens långpromenad
522700_10151277894342343_160044553_n.jpg

Ah! Ger mig nästan lite hemlängtan!

Delvis KL

Jag är galet avis på alla som har barmark! Här håller det på att smälta men det går låååångsamt..

Kl

Vi har en sorglig dag idag. Jag sitter och väntar på att veterinären ska komma för att avliva Fortune. Något har hänt, antagligen har det med den antagna tumören/tumörerna på levern att göra, men hon har blivit akut sämre.
Sista bilden där hon sover bredvid mig i föräldrarnas soffa
D56FF05A-1F80-4D2E-BEAE-74CB7BE7E1CF-34692-0000450D5C8A421E_zpsdedae7d5.jpg

Tack! Det är väldigt väntat, så vi är samlade, men det kvittar ju för det är alltid så förbannat sorgligt.

Beklagar.. Spelar ingen roll hur väntat det är, det är tungt och jobbigt när det är dags.
Hoppas att det gått fint. Kram!

Tack alla för omtanken! Allt gick lugnt till, det var ingen tvekan om att det var dags så just nu känns det nästan lite skönt, men väldigt, väldigt tomt.

Hon har varit sjuk ett tag, gått på lite utredningar, men till slut kom veterinären fram till att hon antagligen hade tumörer på levern och då la vi ner alla undersökningar och valde att avvakta tills hon blev dålig. Igår var hon pigg, men igår kväll började hon kräkas och sen gick det snabbt. Veterinären tyckte det lät som om hon hade vätska i lungorna och hjärtat slog alldeles för fort, dessutom hade jag tempat till 40 grader innan... Så beslutet var inte svårt.

I sitt livs form
DSC_0127.jpg

Så vacker! :love:

Jag förstår vad du menar när det verkligen känns rätt, fast det är fruktansvärt på samma gång.

Jag förstår att det var väntat, men också den fruktansvärda sorgen :(
Styrkekram!

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 875
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
775
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat