Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Jag vill ha en Ture!
Nästa hund blir nog en petit brabancon. Men det får bli om några år det...

Ivan ser ju faktiskt ut som en, men med lång nos :D

wpid-imag0228.jpg

Duktig han är :) Det är så skönt och roligt att kunna ha med dem på ridturer. Hade med mig min igår 1½ timma och hon var lös hela tiden.

Haha :p vi hann med tre timmar till efter det fotot. Men jo, idag blev det duschen. Annars faller smutsen av efter ett par timmar i hallen ;)

Eurasier? Vad är det för stam? (Haha, man säger ju stam om hästar, vad säger man om hundar egentligen?:))

Glimfeather: Ser framför mig, precis som Killaloe sa, en lerig hund som hoppar upp i sängen och verkligen gnuggar in smutsen i täcket! :D Men vilket fantastiskt liv att kunna bli så smutsig!

Haha :p vi hann med tre timmar till efter det fotot. Men jo, idag blev det duschen. Annars faller smutsen av efter ett par timmar i hallen ;)

Det är en fantastisk egenskap när man kan se vart hunden har legat eftersom det är som en sådär "mordsiluett" i smuts när hunden har rest sig och är ren igen :laugh:

Eurasier? Vad är det för stam? (Haha, man säger ju stam om hästar, vad säger man om hundar egentligen?:))

Glimfeather: Ser framför mig, precis som Killaloe sa, en lerig hund som hoppar upp i sängen och verkligen gnuggar in smutsen i täcket! :D Men vilket fantastiskt liv att kunna bli så smutsig!
Jajjamen! Haha, jag vet inte heller vad man säger om hundar, men hans mor är Leiionspitz Eye-catching Elexa och fader Brisko vom Elfensee :)

Jajjamen! Haha, jag vet inte heller vad man säger om hundar, men hans mor är Leiionspitz Eye-catching Elexa och fader Brisko vom Elfensee :)

Ah, ville bara se om våra var släkt på något vis, men det var dom inte! :) Här har vi Lizz Rosa Av Geehrbacch som mamma och Albionspitz Helmer som farsa.

Ah, ville bara se om våra var släkt på något vis, men det var dom inte! :) Här har vi Lizz Rosa Av Geehrbacch som mamma och Albionspitz Helmer som farsa.
Aha! Visste inte att du hade eurasier :) Vad kul! Har du lagt ut någon bild i tråden? :) Alltid kul att se fler! Hur gammal är din?

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
202
· Visningar
9 915
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
776
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka