Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, jag antar att det var rakt in i duschen med den pälsen sen?
Haha vi hann med tre timmar till efter det fotot. Men jo, idag blev det duschen. Annars faller smutsen av efter ett par timmar i hallen
Jajjamen! Haha, jag vet inte heller vad man säger om hundar, men hans mor är Leiionspitz Eye-catching Elexa och fader Brisko vom ElfenseeEurasier? Vad är det för stam? (Haha, man säger ju stam om hästar, vad säger man om hundar egentligen?)
Glimfeather: Ser framför mig, precis som Killaloe sa, en lerig hund som hoppar upp i sängen och verkligen gnuggar in smutsen i täcket! Men vilket fantastiskt liv att kunna bli så smutsig!
Hon har så vackra ögon!
Det kan jag verkligen tänka mig, själens spegelTack! Och det bästa av allt är att hennes fina ögon speglar hennes personlighet hur bra som helst
Jajjamen! Haha, jag vet inte heller vad man säger om hundar, men hans mor är Leiionspitz Eye-catching Elexa och fader Brisko vom Elfensee
Aha! Visste inte att du hade eurasier Vad kul! Har du lagt ut någon bild i tråden? Alltid kul att se fler! Hur gammal är din?Ah, ville bara se om våra var släkt på något vis, men det var dom inte! Här har vi Lizz Rosa Av Geehrbacch som mamma och Albionspitz Helmer som farsa.
Såg bilderna längre bak i tråden Vad fin han är!Aha! Visste inte att du hade eurasier Vad kul! Har du lagt ut någon bild i tråden? Alltid kul att se fler! Hur gammal är din?