Senast tagna bilden.. V

Sv: Senast tagna bilden.. V

Ja, det är hemskt med hundbarn i grupp;)

Jag var också och klappade valpar idag. Sex stycken fyraveckors BC-bebisar.

Jag ska INTE ha nån, även om det skriker i valptarmen!:D
130228-4.jpg

130228-1.jpg

130228-2.jpg

(bilderna lånade från uppfödarens blogg)

Vad söta dom är! :love:

Här kommer dom 2 senaste på en av mina, Xia.

IMG_7697_zpsd88d6272.jpg

Jag böjde mig ner och skulle ta kort på andra hunden (som hon nu blockerar) och då kastade hon sig över min axel och dök ner i snön. Hon älskar att störtdyka ner i djup snö :D
IMG_8656_zpsfb1e42d3.jpg

Åh, den svarta med tanteckning var ju underbar :love: Verkar ha lite mindre päls än t ex den svarta med vit tass?

Haha, min kompis gjorde ett kollage av några bilder hon fotade idag. De fångar hans personlighet precis :love:
541055_10151377456939877_274929521_n.jpg

Det är 50/50 med rejält lurviga och lite mer måttligt pälsade syskon, så det kan säkert skilja!

Haha :) Han ser alltid så himla glad och busig ut Mattis, alltid dn glimt i ögat och det syns verkligen på collaget!

Sambon föreslår ökat skärpedjup och att du försöker se till så att fokuspunkten hamnar på hundens ögon :)

Sambon föreslår ökat skärpedjup och att du försöker se till så att fokuspunkten hamnar på hundens ögon :)

Tack!

jag tror också att ögonen kom inte i mitten som jag trodde när hunden för nära.

jag vill gärna ha mindre värde på F för att ha bara hunden skärp :)

*kl*

Lunchrast i fårhagen:
Fånga pinnen!

( Ja jo.. det SER UT som en bajs, men det ÄR en pinne... som hon kastat iväg själv desutom. ^^)

Lördag och skoj i skogen!

Senast ändrad:

Hundarna har myst ned sig i sägen med mig idag då jag är sjuk och det är snöstorm ute. Det är tur dom överlever någon dag med endast kissturer.

img_4811_51324171ddf2b366987d45e0.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 828
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: MML
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
775
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka