Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Åh, Camaro är så fin! :love:

Idag var jag och Wahidah ute på liten minipromenad. Jag passade på att ta iaf en bild på henne.
21177_1349125618.jpg

Fast jag vet inte om det är så vanligt att hundar gillar dextrosol.. Det smakar ju typ ingenting :p

Camaro är inte som alla andra hundar.. :angel:

Prova sätta en matta under lådan. Hunden verkar tycka det är jobbigt då baktassarna gliiiiiider :D

*kl*
Min lilla Fridolf fyller ett år idag, firar det genom att leka som en tok med husses jämnåriga samojedflicka Naira. Filmen från här om kvällen, men det ser precis likadant ut just nu:D

http://www.youtube.com/watch?v=a10m-m7wJrI

I eftermiddag kommer dessutom hans kullsyster hit och busar, ska re va kalas sak re va ordentligt!

"Är det inte jobbigt med två hundar?" Eller, " är det inte tufft med så stora hundar ? " ( 50 och 58 höga, 16+ 17 kg )

Jag brukar svara att stora raser oftast är lugnare än små. Men nästa gång ska jag nog bara visa de här talande bilderna! I soffan eller sängen ligger de, mest hela dagarna så här mellan fullt ös lösa ( om de får chansen ) ute! Det är bara om de inte fått springa lösa på ngn dag som William kan springa lite med leksaker inomhus!

42.jpg

52.jpg

12-1.jpg

22.jpg

:love::love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 270
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa hagbootsen?
  • Stora shoppingtråden III