Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

kl*

Livsnjutaren
009_zpsc4d48c2e.jpg

Dom är verkligen helt fantastiska. Tala om att dom har oförtjänt dåligt rykte. Dom är en goa, glada grisar allihopa. :love:

Åh så fin bild! Ser verkligen ut att vara skönt att ligga där i solen :D

*KL*

Den här fotograferade jag på fröken W idag.
57701_1349385906.jpg

Kl

Mattis Marodören/Förstöraren spanar efter katten. Just hämtad från hundvakten. I natt demolerade han en hel hundbädd! Tonåring :cool:

199443_10151054105907343_622409559_n.jpg

Kl

Mattis Marodören/Förstöraren spanar efter katten. Just hämtad från hundvakten. I natt demolerade han en hel hundbädd! Tonåring :cool:

199443_10151054105907343_622409559_n.jpg

Såå fin :love: När jag var liten hade min bästa vän en sådan, de är fantastiskt mysiga. Jag har en förkärlek för hundar med massa päls :D

Kl

:D Min var likadan. Det bästa med stoppade saker är att det kommer "SNÖ" ur dem då man gnagar lite! Min hund älskade vadd. :love: Som tur åt hon aldrig upp något, men det var roligt att tömma leksakerna på vadd.

:D Min var likadan. Det bästa med stoppade saker är att det kommer "SNÖ" ur dem då man gnagar lite! Min hund älskade vadd. :love: Som tur åt hon aldrig upp något, men det var roligt att tömma leksakerna på vadd.

Ja, det är roligt! Haha! Eller när jag glömmer en toarulle framme! Hela huset fullt med snö och en nöjd hårboll!

Såå fin :love: När jag var liten hade min bästa vän en sådan, de är fantastiskt mysiga. Jag har en förkärlek för hundar med massa päls :D

alltså, jag brukar inte gilla hundar med mycket päls (förutom pudel som jag själv har :p) men din var ju bara för ståtlig och vacker! :love: gillade verkligen utstrålningen.

Tack! Alltid kul att höra :) och hårigare och ståtligare blir han. Bara knappt 8 månader än :love: dina är också jättfina. Älskar pudlar :love: hade jag orkat med pälsvården hade det lätt bott en här!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 272
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa hagbootsen?
  • Stora shoppingtråden III