Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Tack! Alltid kul att höra :) och hårigare och ståtligare blir han. Bara knappt 8 månader än :love: dina är också jättfina. Älskar pudlar :love: hade jag orkat med pälsvården hade det lätt bott en här!

varsågod och tack, och ja, hur fin blir han inte sen då :D

en sån där kräver väl också en del pälsvård? jag tar väl förvisso inte hand om hennes päls lika mycket längre då hon numera är nerklippt, mycket skönare. jag gillar inte pälsvården som det innebär med en fullpälsad :p

Puh, detta regn... Fått skura lägenheten x-antal gånger då hundarna blir blöta och fulla i lera. Nu klär jag dom som små dockor och slipper smutsen, så behändigt att bara dra av kläderna utanför dörren och släppa in torra och rena hundar.

img_0488_506f3738ddf2b329bc001d95.jpg

img_0491_506f375be087c33d736868c3.jpg

kl

Har varit borta från buke så länge så jag minns inte om jag visat den här på Iver? :)

ivi.jpg

Kl

Idag tränade vi lite balans :) (han hoppade och klättrade upp själv alltså) Turbo gillade utsikten!
400799_10151055756107343_1235603538_n.jpg

Senast ändrad:

Fina!

Lite nya bilder på mina

vovve-promenad_086.jpg

vovve-promenad_088.jpg

vovve-promenad_090.jpg

vovve-promenad_129.jpg

vovve-promenad_203.jpg

vovve-promenad_226.jpg

Och den här kunde jag inte låta bli att ta med. Knasiga hund!
vovve-promenad_267.jpg

Ursäkta bildbomben! Hade lite svårt att välja :o

Haha så himla söt. Älskar lekinvitsbilden, man kan ju bara föreställa sig ett tokrace efter det ögonblicket. Var länge sen jag såg din hundar nu, kul! :)

*KL*

Idag var det äntligen bra väder för lite höstfotografering, en av få dagar som det har varit uppehåll här de senaste 2 veckorna :)

Mimmi
Mimmi%252028.JPG

Chicko
Chicko%252082.JPG

Tindra
Tindra%2520106.JPG

Alla 3, fr.v. Mimmi, Tindra & Chicko
Gruppbild%25202.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 241
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka