Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

*kl*

44756_1325327644.jpg

74628_1325327595.jpg

Uppladdad_via_MMS.jpg

Min stackars nyopererade blandis grabb.. Fyller ett år idag! :) Fick en egen tråd också..
Gott nytt år!! :)

Knapp

Min kille är också nyopererad. Imorse åkte bollar och tandsten samt spolning av tårkanaler.Stackars lilla fisen! :love:
devon.jpg

Snygging i sitt nya halsband. För 19 kr på ÖoB lär ju kvaliten vara därefter, men jag tyckte det var fint på honom iaf :D

DSC_0317.jpg

DSC_0314.jpg

*KL*

Var ut i svärföräldrarnas "skog" som omger större delen av tomten. Vovvarna är överlyckliga, då det är mycket stockar och stenar och lite mer bergaktigt. Jag min dumme fan, trodde jag skulle kunna få skapliga porträttbilder på Evi, men det kunde jag ju glömma. "Fullt ös, medvetslös" är den damens motto när hon är lös utomhus, men sen är hon ju förvisso i den åldern också. Grim däremot står gärna still och poserar. ;)

Yrvädret Evi, som undrar om Grim ska komma och leta på henne snart.
120103023.jpg

Var still en liten stund åtminstone, så dessa är de enda 2 bilder jag hann ta där hon inte är överallt och ingenstans. :grin:
120103048.jpg

120103049.jpg

Grim kunde som bekant stå still utan problem och verkade gilla uppmärksamheten han fick.
120103021.jpg

"Tar du kort nu då, matte?"
120103029.jpg

Spetsar öronen
120103046.jpg

120103052.jpg

Sen övergick han till sin favoritsyssla i skogen - tugga pinnar.
120103027.jpg

KL

Dagens promenad med mamma och Oscar :love:

dsc_0492.jpg

dsc_0454.jpg

dsc_0433.jpg

Hamstern. Inte lika sött i vittringsapporteringen :cool:

dsc_0393.jpg

Tycker om den här bilden. Ska försöka ragga ett fotofixar-program och se om jag kan ljusa upp den..

dsc_0385.jpg

dsc_0352.jpg

dsc_0337.jpg

Får jag gå lite off topic och ställa säkert världens dummaste fråga?

Är fåren tränade på något speciellt sätt så de är vana vid att hundar vallar dem? Tänker att det annars måste vara väldigt stressande för dem?

*kl

Gjorde ett kollage åt min mamma lite snabbt eftersom jag just skaffat PhotoScape som Ninni här tipsade om ;)
Bilderna är från vår sommarstuga :love:

32841044.jpg

Japp, fåren är mycket vana vid hundar. Man säger att de "vallas in", dvs de lär sig att gå undan för hunden utan att vara rädda för den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
11 12 13
Svar
259
· Visningar
13 314
Senast: Scandi
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: chimichanga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31