Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

Gummitråd? Hur ser en sådan ut? Hur lång var de? Och hur 17 kunde den fastna runt tungan?

Det är definitivt fler buköppningar än vad en liten hund ska behöva stå ut med!:(

Det var en jättejättelång remsa av en vanlig matta jag hade hemma. Den höll på att knipsa av henne hela tungan faktiskt. :crazy: Hittade den gamla tråden som du kan kika om du vill läsa mer. "Håll tummarna för Kittie"

Ååh fy vilken pärs! Läste dock inget om komplikationer i den tråden, vad hände där efter? Fick hon öppnas en gång till? F'låt för att jag är så nyfiken:o

Hon fick komplikationer och lades in igen men de hittade ingen orsak. Efter det fick hon problem med för trång tarm och öppnades igen. (dock inte alls lika omfattande som tur var, har letat men jag skapade nog ingen tråd om det)

Sen nu då när de upptäckte pyon efter att jag haft henne på superlång utredning för beteendeförändringar. Men idag är hon pigg och om två dgr får jag äntligen plocka stygnen!

KL

Fran harom dagen nar det var regnigt och trist ute

D7K_0468.jpg

Jag ar i Florida igen and vi akte till beachen for att leka

D7K_1577-2.jpg

D7K_1578.jpg

Sedan kom en 'osprey' (fiskgjuse?) for att checka vad vi gjorde

D7K_1583.jpg

Oj! Vilken fantastis bild du fick på fågeln!

Och så tycker jag att det är lite oförskämt att sitta och visa upp härliga strandbilder när här är trettio minus och en meter med snö. Det ser inte ens härligt ut! ; P

Jättefin frisyr på "stora vita"! Tycker pudlar är som snyggast kortklippta :) Finns en leverfärgad (typ, vet inte vad färgen kallas på pudel ;)) storpudel i ett hem jag besöker i jobbet och den håller dom riktigt kort klippt, så himla snygg hund :love:

Brun är nog färgen du tänker på :)

Det är annorlunda att ha honom så kortklippt, han har alltid haft lite frisyr innan, men det är ju onekligen smidigare, inte lika mycket hund som blir blöt, drar in snö osv. :)

Senaste på min nedklippte fis! ( fler pudlar som hålls nedklippta, även om min inte är helt renrasig så har han pudelpäls och utseende ) Han är riktigt GRÅ nu, det är hans äkta färg på fotot och inte ljuset.

promenadifeb11.jpg

Inte mycket snö längre! Barmark ute bland barrträden i skogen.

feb11.jpg

Senast ändrad:

KL

Höjden av tristess när matte ska ta sina närbilder
47489_1298146594.jpg

Vilken modig fiskgjuse och snyggt fångat!

Vi hälsar på mina föräldrar i värmland och fotar bland annat det här:
Mysgrabbarna.
DSC06096.jpg

mmm, sol.
DSC05998.jpg

Sarunåt?
DSC05978.jpg

Matten fastnade med lillkillen i knät
Bild172.jpg

Fyra av fyra står still. Det händer inte ofta när de är lösa :D
DSC05866.jpg

Sekunden efteråt :
DSC05868.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 128
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 114
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V