Senast tagna bilden.. III

Sv: Senast tagna bilden.. III

DSC04150.jpg

:love:
Endera dan ska jag skaffa en sån där mys-whippet till Miiko! Rocco uppskattar inte alltid hennes ligga nära behov:D(hennes favvo plats är att vila huvudet på Roccos svansrot och att ha nosen så nära hans rumpa det bara går...förstår att han ibland vill ha lite distans:p)

Hittade en bild!
DSC00273.jpg

:D

Emor och Hannapirat - de är riktiga proffsmysare de där :love: Det är väldigt sällan som de ligger på olika ställen. Ju närmare, desto bättre och valpen ligger helst PÅ Cc :D

Haha, stackars Rocco! Myswhippet rekommenderas :D

Bildbevis på Khakis fräckhet och Ccs oändliga tålamod:
DSC04057.jpg

Senast ändrad:

Men gud vad ljuvligt :love: Ser ju nästan ut som kattungar när de är så små! Vad är det för ras? Huskies?

Alaska Malamute, dom föddes natten till igår :love:
Nowa (min tik) är en superduktig förstagångsmamma och tar hand om sina valpar på bästa sett :love:

Haha gud vilka härligt hundar ni har Melli och Hannapirat :love:
Är ju nästan så man blir ugen på en liten wippa en dag ;)

Hej alla barn nu blir det hundprogram, titta nu vad fröken Jessie tar fram. En långkalsong och nu ska ni få höra, vad man med en långkalsong kan göra. Oj som jag snurra, pusta och vred, men nu har vi fått oss nått att kampa med! :D

dsc_00021.jpg

Ja :love: Tycker absolut att du ska ha whippet - de är lika underbara som de ser ut och lite till, tycker jag helt opartiskt :angel:

Lilljessicah: Snyggt komponerat och vridet :D

KL

Kan inte låta bli att ta med kameran! När det var nära nollan snöade det tunga flingor som lade sig vitt på träden och imorse var det återigen -7 så allt hade frusit fast och glänste i solskenet!

En vacker utkiksplats:

utsikt.jpg

Inte bästa skärpan men visar den här för mjukheten i hans blick, en blick som gjort min mamma kär i honom och som så väl speglar hans snälla inre :Love: :

blicken.jpg

Tycker han blev väldigt stilig i sin nya frissa!:

snygging.jpg

tavla.jpg

Titta! Ett stycke barmark-det var längesedan!!

barmark.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 787
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 906
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj