Senast tagna bilden.. II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. II

Dendär trasan är ju underbar :love:

Vet inte om jag visat denna bild innan men gillar den väldigt mycket!
21485898.jpg

Jättefin bild som tål att visas fler gånger!

Toksött par som jag fann på utställningen i svenstavik i helgen :love:
DSC09543.jpg

Ett annat avslappnat par:
DSC09510.jpg

Folk och hundar var för övrigt ofta väldigt avslappnade i solen och värmen under helgen :p
DSC09420.jpg

"Ska det här vara nödvändigt?" Verkar fina Tähti tänka.
DSC09129.jpg

Vi har varit på semester :)

Världens bästa terrier
31487178.jpg

Magi som "vallar" mot Thea
31487224.jpg

Jag la upp pinnen i trädet, Thea hade full sjå att få ner den
31487247.jpg

På strömsholms slott
31487254.jpg

Grythunden
31487259.jpg

31487295.jpg

31487302.jpg

haha :rofl: Bilden på Hatjo! :rofl:
Det ser så härligt ut när dina hundar springer.
Ser ut som Wahidah verkligen ler!

Visst är Hatjo vacker? :p
Just nu ler nog Wahidah vääldigt mycket när hon springer :D Hon har bara kunnat springa två gånger nu efter lång tid i koppel pga skador m.m. Man riktigt ser på hela henne hur hon skiner av lycka så fort kopplet åker av och hon får höra att det är okay att springa iväg och leka.

Mitt lilla bidrag. Hund fotad på jaktmässa. Roade mig med att fota hundar eftersom jag inte är intresserad av jakt.

dog.jpg

*KL*

Såhär ser en weimaraner som apporterar mås med gladöron ut :D
20100810-vattenapportering4.jpg

Vi har en del träning framför oss eftersom han greppar om allt annat på fågeln än kroppen. För det mesta släpar han dem i huvudet men vingar eller stjärtfjädrarna går också bra :grin:

20100810-vattenapportering1.jpg

:rofl: som våran! Fast hon tycker benen är lämpliga att bära i också! Men vi har nog ännu mera träning... mås/kråkfåglar = USCH OCH FY! Donnan vill bara ha fin skogsfågel i munnen och jag förstår henne :angel: Efter mycket om och men kan hon acceptera att hålla i en skata åtminstone.

:rofl: som våran! Fast hon tycker benen är lämpliga att bära i också! Men vi har nog ännu mera träning... mås/kråkfåglar = USCH OCH FY! Donnan vill bara ha fin skogsfågel i munnen och jag förstår henne :angel: Efter mycket om och men kan hon acceptera att hålla i en skata åtminstone.

Kråkfåglar rör han inte alls såvida de inte är levandes och han fångar dem i luften (vi har allvarligt minskat råkbeståndet i parken och han har varit kopplad vid samtliga tillfällen :cool: ) annars är de usch och tvi! Fasaner tar han med stor skepsis men äckliga måskadaver och ruttnande svankadaver på stranden är tydligen mumma. :crazy:

Finns det mås med på vattenapporteringsträning så vägrar han hämta dummies - jag är helt övertygad om att han måste ha trillat ur valplådan som liten :grin:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 16 17 18
Svar
341
· Visningar
18 861
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 275
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 897
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka