MrsScabtree 4 Aug 2013 #21 Sv: Senast tagna bilden del VI Sel skrev: Grima! tiotiotio Klicka för att se mer... Ja!
M mullaan 4 Aug 2013 #22 Sv: Senast tagna bilden del VI Min lilla snutta en morgon Hon har sina sätt.. Fint skare va
Kilauea 4 Aug 2013 #23 Sv: Senast tagna bilden del VI KL Vi leker.... (linan hänger lös om någon undrar) ...och badar i värmen. Och så har vi lekt med såpbubblor
Sv: Senast tagna bilden del VI KL Vi leker.... (linan hänger lös om någon undrar) ...och badar i värmen. Och så har vi lekt med såpbubblor
paradiset 4 Aug 2013 #24 Sv: Senast tagna bilden del VI Vi besökte rasthagen idag. William sprang runt som en idiot men Melvin han bara njöt av solen med matte =)
Sv: Senast tagna bilden del VI Vi besökte rasthagen idag. William sprang runt som en idiot men Melvin han bara njöt av solen med matte =)
Q Qosack 4 Aug 2013 #25 Sv: Senast tagna bilden del VI Simmat hela dagen sen tog vi en skogspromenad för att torka....Nu är han husses hund.... [/URL][/IMG]
Sv: Senast tagna bilden del VI Simmat hela dagen sen tog vi en skogspromenad för att torka....Nu är han husses hund.... [/URL][/IMG]
Sel 4 Aug 2013 #26 Sv: Senast tagna bilden del VI When you're the best of friends... *trallala* Shibagrimaser: Also: we are awsum!
Sv: Senast tagna bilden del VI When you're the best of friends... *trallala* Shibagrimaser: Also: we are awsum!
rahl 4 Aug 2013 #27 Sv: Senast tagna bilden del VI Hemma med passehund - alla ville träna kvällens bild Igår efter rallytävling på söderåsen bk
Sv: Senast tagna bilden del VI Hemma med passehund - alla ville träna kvällens bild Igår efter rallytävling på söderåsen bk
Killaloe 5 Aug 2013 #30 Sv: Senast tagna bilden del VI *kl* Det är viktigt att rensa upp på badplatserna tycker Rufus.
Glimfeather 5 Aug 2013 #34 Sv: Senast tagna bilden del VI Tack tack Tavla blir det inte av den. Det är en mobilbild som är rätt så beskuren, så jag får nöja mig med att titta på den på mobilskärmen
Sv: Senast tagna bilden del VI Tack tack Tavla blir det inte av den. Det är en mobilbild som är rätt så beskuren, så jag får nöja mig med att titta på den på mobilskärmen
Glimfeather 6 Aug 2013 #38 Sv: Senast tagna bilden del VI Oj, han ser riktigt verklig ut fint! Här hade vi en trevlig stund med grannhundarna i trädgården
Sv: Senast tagna bilden del VI Oj, han ser riktigt verklig ut fint! Här hade vi en trevlig stund med grannhundarna i trädgården