Senast tagna bilden del VI

Härligt med båt! Vi har inte sjösatt än.

Här kommer lite halvtaskiga mobilbilder med Stoja, hennes mamma och kullsyskon från idag.
wpid-20140504_140636.jpg

wpid-20140504_140159.jpg

Senaste bilden på min vovva från spårskogen igår. Bilden är lite brusig men den är tagen ca 21.00 någonting man måste ju älska svensk sommar! De andra hundarna på bilden är "kusinerna" d.v.s min systers två hundar och min mosters tre hundar :D
fina-3.jpg

Senaste bilden på min vovva från spårskogen igår. Bilden är lite brusig men den är tagen ca 21.00 någonting man måste ju älska svensk sommar! De andra hundarna på bilden är "kusinerna" d.v.s min systers två hundar och min mosters tre hundar :D
fina-3.jpg

Vilka jättefina hundar allihopa! Verkligen vackra uttryck på hela högen.

Jag träffade en av mina uppfödningar häromveckan, hela 5 år är han nu! Det är så underbart att få se sina små bebisar växa upp, och vara sådana otroligt trevliga, fina och underbara individer!

En färsk bild på min största baby, Snillet;

Och lilla Monster (kullsyster till den på första bilden) som har så kul under fysträning att hon glömmer bort hur man sväljer..

Ingen hundbild tyvärr men vi kom nyss hem från en blöt och lerig tur längst upp i den gamla slalombacken. Hunden ligger och torkar i hallen och är inte alls nöjd över att hon tvingas ligga där. Livet som blöt och lerig hund är trist!

Härlig utsikt över staden :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
348
Senast: chimichanga
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 501
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 483
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar