Senast tagna bilden del VI

"TJOHOO!" sa Aysu och sprang sitt andra godkända licenslopp. Ett till, sedan får hon tävla lure coursing :)
dsc_2790.jpg

dsc_2802.jpg

dsc_2805.jpg

dsc_2809.jpg

Lite fler träningsbilder :)
Ladda har en tendens att knalla vid markeringar, så det är bäst att ha ett "säkerhetstag" om halsbandet… Skapligt taggad, men hon ljudar åtminstone inte :D
IMG_99721.jpg

IMG_99651.jpg

IMG_9973.jpg

I helgen avgjordes Påskhoppet hemma på klubben. Stora skrällen blev utan tvekan vår gammtik Assa 12 år med sin unga förare Saga, 10 år som visade vart skåpet skulle stå både på banan och utklädnadsbiten.
_IGP0140.JPG

_IGP0063.JPG

_IGP0055.JPG

Själv fick vi nöja oss med ett hedervärd tredjeplacering i vårklass
_IGP0165.JPG
:banana:

@bollen__ Åh, vad glad jag blir att se att ni har en ny liten lurvtuss! Tik/hane? Namn? Så himla kul!

Här kommer lite ur mitt instagramflöde, som vanligt.

Tränar på motorik. Svårt! --> Länk!

Efter 6-h promenad dagen innan så ifrågasätter Liam om det verkligen är nödvändigt att titta på den som pratar med honom.
fc6f9ad2c94511e3b8a10002c99aae70_8.jpg

Här en bild från en annan promenad.
bc1d87c0bbce11e3b39b1272fd2b80f2_8.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Min storpudelhane är 2,5 år och lättstressad. Vi har nyligen flyttat från landet där det mest fanns katter rådjur och harar att nosa...
Svar
1
· Visningar
351
Senast: chimichanga
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 529
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kräkningar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈