Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad hon är söt!
KL
Lille Ben har hunnit bli 10 månader och tre dagar, vet inte vart tiden tar vägen! Tog vara på det vi sa Araslei om att ta fler uppställda bilder, så nu har jag tagit en Förutom att han spänner ryggen så han ser lite krummad ut så är det en rättvis bild på den halvvuxna grabben! Ullen börjar trilla av och pälsen på ryggen har jättefin kvalitet.
Sv: Senast tagna bilden del VI
Tack!
Haha, jag kanske också skulle ta tillvara på det vi sa, och ta lite uppställda bilder Har bara en vettig som jag tog för några veckor sen..
Men alltså, Ben
Han är så jäkla söt den där!!
Hur är han "som person"?
Jag är lite sugen på en hund till, och valet står mellan en jaktlabbe eller någon spaniel…
Halv KL:
Idag fyller Ladda 1 år
Tiden går så jäkla snabbt!
Från det här:
Till det här:
Dessutom har hon apporterat som en dröm de senaste dagarna [/QUOTE
Stort grattis till Ladda! Snart dags för alla prov?
Han är precis lika söt i sättet som han ser ut Oerhört mjuk liten kille, hans mål i livet är att sitta i knäet med en tass på vardera av mina axlar och "kramas"! Han är lättlärd till tusen, snabb som en vessla och har stor jaktlust. Kan bli hetsig och gå upp i spinn om jag inte tänker mig för, men lika snabbt som han hamnar där uppe går det att avleda bort honom. 110% spontan på att apportera både saker och vilt. Mesig mot andra hundar och en riktig drama queen som kan skrika i högan sky om man nästan trampar på honom. Kort sagt - alldeles underbar