Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får väl slicka i sig grädden först innan man tuggar? Lite som att äta tunnbrödrulle?Jag tycker att den ser väldigt opraktisk ut. Mosar man inte ut all grädden när man biter över wrappen?
håller med, det ser ut att vara alltför mycket grädde för att det skulle funka.Jag tycker att den ser väldigt opraktisk ut. Mosar man inte ut all grädden när man biter över wrappen?
Jag blir lite lätt illamående av för mycket grädde på en gång så njae. Vad är brödet gjort av?
Nu är det korv med brödsemla som gällerDet ser fantastiskt ut
Nu är det korv med brödsemla som gäller
Jag är dessutom inte speciellt förtjust i grädde. Brukar skrapa bort 75% och äta resten tillsammans med bullen. Med tanke på hur tunn "bullen" är i wrappen, så känns det som om den går fetbort pga det.
Jag blir lite lätt illamående av för mycket grädde på en gång så njae. Vad är brödet gjort av?
För lite bröd och för mycket grädde för att jag skulle vilja testa.
Den ser onekligen jävligt smaskig ut!
Men som flera redan har sagt så blir jag också avskräckt av mängden grädde i förhållande till den lilla mängden bröd. Lite sliskvarning på det
Även om brödet väger lika mkt i en wrap som i en bulle, så går det ändå bort för mig eftersom det blir för lite bulle och för mkt grädde när man tar en tugga, typ. Jag skrapar ju ändå bort massor av grädde i vanliga fall...Vad jag kunde läsa om denna wrappen så var det exakt samma ingredienser som i en vanlig semla, varken mer eller mindre, brödet är bara utkavlat/tillplattat till oigenkännelighet.
Ja, det är samma ingredienser, men det är inte lika mycket bulle som i en vanlig semla i förhållande till grädden. Vi snackar inte pizza nu.Vad jag kunde läsa om denna wrappen så var det exakt samma ingredienser som i en vanlig semla, varken mer eller mindre, brödet är bara utkavlat/tillplattat till oigenkännelighet.
Vad jag kunde läsa om denna wrappen så var det exakt samma ingredienser som i en vanlig semla, varken mer eller mindre, brödet är bara utkavlat/tillplattat till oigenkännelighet.