Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är första gång hundar får följa med oss på semester. Vi vill ha alla tips från er som semestrar med hundar. Alla möjliga råd om allting från vad ska man ha med sig till annat. Vi ska troligtvis åka tåg över 3 timmar (det går kanske att övertala min man att köra dit).
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästnyheter Jag får känslan av att det handlar om att fly kraven som ställs på unga människor idag? Det är tufft i skolan, tufft med kompisar, tufft...
IT & mobiler Grejen är att man inte väljer bort reklamen. Man får exakt lika mycket reklam ändå, om avtalet innebär det de beskriver, det enda är att...
Hästmänniskan Jag hade försökt att flytta ändå, som sagt, vissa vill inte vara behjälpliga och du kan inte påverka när du inte är där. Samma problem...
Ekonomi & Juridik 👆👆👆 precis. Och jag hade sagt till folk att lägga pengarna att få den i ridning hos någon som dig, så hästen kan presenteras på rätt...