Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi bor alltid i Silver Lake, väldigt trevligt område, men inga hotell eller så där ifall det är det ni letar efter. Gillar både Malibu och Venice för lite beach vibes.Jag och en kompis ska på en liten tripp till Los Angeles. Vi har även 5 årigt barn med på resan, Så nu behöver jag lite tips. Vad är värt att se. Vad är inte värt att lägga tid på.
Boende? Vart ska man egentligen bo? Å vart ska man INTE bo?
Boendet är det jag mest oroas över.. vill inte gamla på fel ställe typVi bor alltid i Silver Lake, väldigt trevligt område, men inga hotell eller så där ifall det är det ni letar efter. Gillar både Malibu och Venice för lite beach vibes.
Santa Monica Pier är kul att ha sett och kan nog intressera 5-åringen. Hollywood kan vara kul att ha sett stjärnorna på gatan och kolla i lite affärer, men skulle inte vilja bo där.
Vi har också enbart hyrt via airbnb, hotell i USA är så dyrt och ligger oftast inte i de bästa områdena enligt mig.Boendet är det jag mest oroas över.. vill inte gamla på fel ställe typ