Selhängare!

MittNyaJag

Trådstartare
Brukar snurra ihop selen som travfolket gör och hänga den i svanskappan på en krok men det kanske inte är så hälsosamt i längden..
Hur förvarar ni era selar? Kikade på selhängaren som finns på equilex,
shoppen_fil.php

Bra?
Någon som vet om den finns #Billigare# någon annanstans?
*snål*

Sv: Selhängare!

Hej...:)
Jag hänger mina två selar på en vanlig sågbock, funkar ur bra och det är lätt att göra rent och smörja åbäkena...nakdelen är väl att den tar upp lite väl mycket plats ibland...(men bilig är den...;))

Jo, det är just det med platsen som är mitt dilemma för tillfället..
ska dela en liten skrubb med en tjej och skulle lätt kunna fylla en själv med bara mina grejjer.. Men nu har jag ju bara halva utrymmet att förfoga över så jag måste tränga ihop mig lite...

Jag har vanlig sadelhängare till mina selar....Är lite intresserad av sådan selhängare du länkade till, Globus har också sådanna har jag för mig.

Har den minsta av selhängare på bilden du lade in.Funkar till bröstsele men är urkass till andra.Förvarar lokselen inne på stol.

De hängarna jag lade in bild på är ju ett komplett set..
Skulle ju aldrig få plats med allt på bara den lilla hängaren?!?
med däckel o brösta, baksele o draglinor är det ju hur mkt som helst. :S

Jo men jag köpte endast den mindre. Nej,bara selen så att säg. Utan baksele osv...

Har byggt några egna modeller. En av en halv björk, tagit av barken o putsat upp den. Perfekt o snyggt.
Och sen en i trä, med två plankor som ett A 3 dm ut från väggen.
Har även ett set med börjes selhängaare, dock oprövade.

Har två stycken hängare för trädgårdsslangar sittande i skåpet på den ena hänger jag däckelen o på den andra hänger bröstan,draglinor o baksele. Mina är i plast o kostade typ 25kr/st funkar s..tbra o tar nästan ingen plats alls!!!

Liknande trådar

Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Soapbubble
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 112
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård