Selens delar ? Jag kommer aldrig ihåg!

W

Waanabe_

Ja jag har ett ganska så stort problem för att jag kommer inte ihåg vad alla delar på selen heter och vad de olika ska sitta:crazy:
så ifall någon har någon bild eller någon länk som kan hjälpa mig så SNÄLLAskriv :bow::rofl:

Sv: Selens delar ? Jag kommer aldrig ihåg!

Ja jag har ett ganska så stort problem för att jag kommer inte ihåg vad alla delar på selen heter och vad de olika ska sitta:crazy:
så ifall någon har någon bild eller någon länk som kan hjälpa mig så SNÄLLAskriv :bow::rofl:

Här en sida där det står lite om selar och annat smått o gott.
Sen finns det ju en uppsjö av hemsidor som har med selning att göra. Gör en egen skiss. Leta aktivt på nätet och skriv löpande upp alla delar som dyker upp, du kommer att lära dig massor under tiden.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 483
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 052
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
931
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka