Sele som liknar webmaster

janna

Trådstartare
Jag behöver nya selar till hundarna och fick tips om ruffwear webmaster som verkar passa oss perfekt! Men jag blev lite tvärsnål när jag såg vad de kostar så jag undrar om någon vet av en sele som är liknande?
Annars får man väl bita i det sura äpplet och köpa två ruffwear 😂💸💸

Hurtta har en liknande som är billigare. Annars finns det folk som syr på beställning också, där kan det dock variera rejält både med kvalitet och passform.

Hööks har ju gjort en rip-off på den selen.
Den är inte alls bra. Spännen glider och den kan spänna ut sig 1-2 storlekar under en enda promenad om hunden gillar att bra. Köpte den först till sambons hund när han ville testa sele på sin dragiga labbe men vi fick fixa en annan efter ett tag. Vet många som haft samma problem. Funkar säkert bra om man har en hund som aldrig drar, men ofta har man ju en rymningssäker sele av en anledning.

Nu har jag tittat på både hurttas och hööks liknande selar, men ingen av dem finns i tillräckligt små storlekar :/ Ska leta vidare och hittar jag inget liknande får jag lägga pengarna på ruffwear 💸😊

Liknande trådar

Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 431
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 171
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 005
Senast: Snurrfian
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 950
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar